lördag 23 mars 2013

SFM / DEA - Sverige - svenska team

Vi har blivit ett gäng svenskar som jobbar med SFM / DEA. Ursprungligen är SFM / DEA grundat av Stuart Ross & Jay Kubassek.

Vad är SFM / DEA online program? 
Ett färdigt fungerande affärssystem med världs kända produkter

För ett välfungerande koncept behövs att det är beprövat. 

Det här säger medlemmarna om sitt arbete med SFM / DEA:

"I was completely shocked when I saw that I had made $1,129.80 in commissions after doing very little work due to my offline business commitments. All I did was follow the system as I was trained to and let the automation and technology do the rest. I am blown away by the fact I am seeing profits online so quickly and this is all down to taking action, using the SFM system" –Paul Wilson


Vill du också bli en del av SFM /DEA och  svenska teamet?

Att kunna skapa en inkomst inom 6-12 veckor genom att arbeta hemifrån eller var du vill med din dator där du pluggar in till ett färdigt fungerande affärssystem på internet som har bevisat resultat världen över

Bli en professionell internetentreprenör genom att utbilda dig med våra unika produkter som är digitala kurser samt utbildnings seminarium. De är skapade med hjälp av 15st befattningshavare från “Fortune 500” företag. Fortune 500 är en lista av USA´s mest framgångsrikaste företag. Du lär dig att använda samma strategier som de använder inom: Internetmarknadsföring, försäljning, kundservice, ledarskap, personlig utveckling, personligt varumärke och digital produkt skapelse. Med denna utbildningen kan du marknadsföra och sälja vad du vill på internet i framtiden eller tom skapa ditt eget varumärke med egna produkter. 







Att skapa den frihet och att kunna jobba hemifrån och var man vill är något de flesta drömmer om. Och det går verkligen förändra det om man verkligen vill









Detta säger en av våra svenskar i vårt  svenska SFM / DEA team :



"   Det är en otrolig frihet som jag önskar att alla hade möjligheten att uppleva!=)
Jag har äntligen mer tid över till familjen, och åker jag till familjen över en weekend så kan jag jobba på min dator därifrån. Sen har jag även ekonomi och tid till att resa, har nu i veckan bokat in två resor detta året!=)  

Jag är så tacksam mig själv för att jag tog tillfället att starta min verksamhet när jag hade möjlighet, det har givit mig ett helt nytt liv! "

- Annie Skjöld


Här kommer du till våra svenska businesspartners och kan få mer information på svenska och göra din intresseanmälan : HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar