onsdag 22 maj 2013

Vill du ersätta din nuvarande inkomst genom att jobba hemifrån eller var du vill med din dator?


Hej igen! 

Hoppas du har haft en bra dag

Vi måste bara berätta hur tacksamma vi är för att vi kom i kontakt med denna unika
internet verksamhet. Det har inneburit mycket frihet. Att vi kan lägga upp dagen precis hur vi vill. Vi får jobba med det vi tycker är roligt. Vi gillar göra Youtube filmer på enkelt sätt
och så det som driver oss framåt är när vi kan ge feedback till de svenskar som är med i SFM online verksamhet. Vi hjälper dem på alla sätt att komma framåt med sin verksamhet.

Så här säger en av svenska team medlemmarna om SFM online verksamhet


" För ungefär 15 år sedan prövade jag på MLM business och fick lära mig agera professionell säljare och boka tid, sälja produkter.Kändes ovant- jag är ju ingen säljare, tänkte jag- Det verkade lovande, men jag måste erkänna att jag fick inte en krona för detta. Men jag är ändå tacksam för jag fick med mig kunskaper från alla fantastiska böcker inom personlig utveckling. "The Action habit", att få in en vana att handla och inte bara lyssna och reflektera.Det kan göra stor skillnad. Denna business är lättare och är för vanligt folk, som inte har den blekaste aning om internet marknadsföring som jag. Det bästa, du behöver inte jaga folk, ringa folk och sälja.Det är en seriös business och här får du hjälp av folk som har stor erfarenhet inom Internet marketing "  SFM Team medlem Johan Kågström

Här kommer en av våra Youtube filmer som vi skapade för några veckor sedan



Vill du ersätta din nuvarande inkomst genom att jobba hemifrån eller var du vill med din dator?

Mer info via våra svenska business partners : HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar