lördag 6 april 2013

Jobba hemifrån - Internet möjlighet

Jobba Hemifrån och med online systemet SFM & DEA 

 Vem skapade SFM & DEA ?


Jay kubassek och Stuart Ross , grundarna av SFM & DEA har befunnit sig i online industrin i nästan ett decennium. SFM började som ett marknadsföring system åt andra företag online, men har utvecklats till ett av branschens främsta affärsutbildningsföretag på nätet med medlemmar i 140 länder världen över där en egen produktlinje har blivit intregrerat under namnet Digital Experts Academy(DEA)



 

Stämmer en eller flera följande meningar in på dig nedan?  



Då ska du titta vidare på denna Internet möjlighet, där du endast arbeta via Internet och du kan jobba var du vill i världen med din laptop 


 




Jag vill inte:

...arbeta för någon annan.
...göra någon annan rik
....att någon annan ska bestämma över mig
....leva från löneutbetalning till löneutbetalning
....vara rädd för att pengarna inte räcker till varje månad.
 
Jag vill:

...ersätta min nuvarande inkomst genom att arbeta hemifrån eller var jag vill med min dator
....skapa en inkomst på internet då jag idag är arbetslös och hittar inget jobb.
...bygga en stabil passiv inkomst och smarta placeringar på sikt som i sin tur genererar ytterligare passiv inkomst
....vara min egen chef med mer frihet och flexibilitet där jag kan umgås mer med min familj och nära & kära
....starta en business samtidigt som jag redan har ett jobb eller företag
....bli en internet entreprenör på heltid och skapa mitt levebröd med endast min dator som verktyg
....starta min egen business men vill ha ett enklare och billigare alternativ än tex traditionell franchise eller företagande
....ha möjligheten till att kunna resa runt i världen när jag vill....umgås med likasinnade människor som strävar efter samma sak som jag
....ha steg för steg utbildning så jag kan lära mig fort
....gå i pension tidigare och inte oroa mig för pengar.

Passar en eller flera meningar in på dig så rekommenderar vi att du tittar in få ytterligare information på svenska    HEMSIDA

Vi får en del förfrågningar om detta är seriöst och om man kan tjäna pengar
Vi hade inte jobbat 2 år med detta om det inte hade varit seriöst och vi hade ännu mindre jobbat med detta om man inte fick rejält med provision för online programmet och produkterna. 

Men man ska vara medveten om att det krävs lite arbete i början och har man möjlighet att lägga 10- 20 timmar i veckan på att arbeta med att driva trafik på Internet med hjälp av utbildning som finns i online systemet , SFM & DEA då har man möjlighet att lyckas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar