fredag 9 augusti 2013

Internet möjlighet för dig som är driven och söker frihet

Har du funderat på att vilja jobba via Internet med egen verksamhet?

Att sköta sitt jobb via en dator eller var du än befinner dig är en otrolig frihet


Stämmer något av det här?
  • Bli din egen chef
  • Styr din egen tid
  • Jobba hemifrån
  • Låg investering
  • Låg fast avgift
  • Flera intäktskällor
  • Utbildning dygnet runt genom ditt personliga onlinekontor.
  • Support genom chat, e-post och telefon.
  • Växa i din egen takt


Väck den digitala entreprenören i dig!
 
 



Vi ger dig en färdig plan att genera inkomst via internet och skapa en Digital Livsstil








lpi2 


 Vi sätter ihop pusselbitarna




Jobba Online med SFM Digital Verksamhet 

Vad är en SFM Digital Verksamhet? 



http://stromandbir.se/wp-content/uploads/2013/05/sfm-logo-new-blk-sm.png


Six Figure Mentors (SFM) innebär att du är en fristående internetmarknadsförare “affiliate” där du marknadsför deras webbsidor med produkter/tjänster, låter dem sköta försäljning åt dig och du får provision. Med eget företag (egen verksamhet)  köper du rätten till att utnyttja affärskonceptet samt utbildning för din framtid online. I dagens läge är det ca 50 miljoner sökningar via internet per månad efter de tjänster som SFM erbjuder.


KLICKA HÄR - >  Läs mer om möjligheterna här och boka kostnadsfri rådgivning med svenska SFM Konsulter 



Så här säger Tobias Johansson som också jobbar med SFM och med egen digital verksamhet 


Jag har börjat min resa mot mina mål,som är mer fritid,mer pengar.
Hur är det möjligt?

Jo internet är grymt bra arbetsplats att vara på.
Gör som vi jobba Med Six Figure Mentors


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så här beskriver Johan Kågström om hur det är att jobba med SFM Digital verksamhet



Jag snubblade på en Youtubevideo och blev såld på konceptet. Här finns finns professionalitet kände jag.Naturligtvis var jag skeptisk till drömjobbet, men när jag förstod att jag har allt som krävs och inte behöver någon Dr-titel eller någon hög universitetsutbildning eller någon specifik åldersgrupp, så tänkte jag go for it!!!

Och jag har inte ångrat en minut.Så mycket att upptäcka.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 Så här beskriver Stefan Johansson sitt arbete med SFM Online Business
 
 Jag och min fru Nantawan arbetar idag som oneline Business & Trading Coach
Vilket i stora drag innebar att vi hjalper andra att kunna arbeta enbart med 
internet och kunna skapa sig en bra inkomst,enbart med datorn och telefonen
som verktyg.
Du kan bo var du vill,arbeta var du vill.
Sjalv bor vi i BangkokCool
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Så här beskriver Fredrik Persson sitt arbete med SFM


En bransch som ger massor av möjligheter och energi , som gör att du väljer din tid och dina utmaningar .
För dig som vill styra över din tid och ditt liv är utbildningen genom SFM .


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så här berättar Annie Skjöld om sin erfarenhet om SFM Online Busineess


Det är en otrolig frihet som jag önskar att alla hade möjligheten att uppleva!=)

Jag har äntligen mer tid över till familjen, och åker jag till familjen över en weekend så kan jag jobba på min dator därifrån.
Sen har jag även ekonomi och tid till att resa, har nu i veckan bokat in två resor detta året!=)

Jag är så tacksam mig själv för att jag tog tillfället att starta min verksamhet när jag hade möjlighet, det har givit mig ett helt nytt liv! 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
Ett litet citat  


Säg ”ja” till livet, och se hur livet plötsligt börjar arbeta för dig istället för emot dig. ~ Eckhart Tolle
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar