onsdag 24 september 2014

Jobba hemifrån med sfm & dea


Hej och välkommen till vår sida

Med sfm & dea, six figure mentors & Digital Experts Academy , affärssystem har gett mig en otrolig möjlighet. Först av allt har jag fått friheten att kunna vara mer med min familj och friheten att jag kan jobba var jag vill.

Sfm & dea affärssystem är helt färdigt och har all utbildning hur du ska göra för att marknadsföra konceptet och du kan samtidigt utbilda dig i dea utbildning. Företaget har också eget säljteam som gör det grova jobbet, säljer åt dig. Jag har aldrig tidigare sett företag, som hjälper den enskilda entreprenören med försäljning och i programmet lär du att kunna marknadsföra vilken produkt som helst och har också möjlighet att bygga egen produkt om så vill eller så jobbar du med de produkter & tjänster som sfm erbjuder.

Alltså om du inte har egen produkt, så med med Six Figure Mentors (SFM) innebär att du är en fristående internetmarknadsförare “affiliate” där du marknadsför deras webbsidor med produkter/tjänster, låter dem sköta försäljning åt dig och du får provision. Med egen verksamhet köper du rätten till att utnyttja affärskonceptet samt utbildning för din framtid online. I dagens läge är det ca 50 miljoner sökningar via internet per månad efter de tjänster som SFM & DEA erbjuder.








Få en 7 dagar info till din email

Intresseanmälan via sfm, six figure mentors --> hemsida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar