torsdag 4 augusti 2011

Att jobba hemifrån koncept- Finns en djungel av dem på Internet

Hur det än är när vi börja leta efter något på Internet som kan leda till att kunna få tjäna pengar måste man titta på några punkter


  • Det första man bör göra är att ta reda på om företaget är seriöst
  • Hur ligger det till på Världs Marknaden.
  • Är produkterna lönsamma
  • Är man stark nog att driva ett eget företag
  • Hur marknadsför jag mig och mina produkter-så andra hittar mitt koncept
  • Att ha tålmod är det viktigaste för kunna driva ett företag - Kanske något att fundera på

Även om du har redan produkter eller tänker skaffa egna produkter eller helt enkelt vill att det finns färdiga produkter så måste du lära dig marknadsföring- lära dig att driva trafik till dina produkter

För att lära sig Internets marknadsföring krävs utbildning- när man är färdig inom 30 dagar är det bara ut och tjäna pengar- Vi tjänade pengar redan andra veckan då vi började jobba med konceptet- Men då hade vi också bestämt att det skulle vi också göra snabbt- då menar jag inte sälja utan ut och marknadsföra sig- vilket vi gjorde fort- vi ville ut och synas och att andra hittade våra produkter


Då undra du säkert hur får jag betalt? Eller hur tjänar jag pengarna på de produkter som jag inte själv har skapat


Ska du jobba med CCPRO:s produkter 

Då  marknadsför du CC PROs utbildning och produkter och får provision på det som säljs. Du kan också genom CC PRO marknadsföra andras produkter, så kallade "Afiliates" för att få så många passiva inkomster som möjligt.


Systemet är gjort för att kunna marknadsföra vilket produkt/tjänst som helst på Internet, så det går alldeles utmärkt marknadsföra din egen produkt eller tjänst också.


Men åter igen, du kommer inte sälja utan lära dig driva trafik till din hemsida som du får i systemet, så att andra kan hitta det och också ta del av det - det finns kanske någon som behöver en ledarskapsutbildning, säljutbildning m.m och då hittar de dina produkter som du har marknadsfört på Internet


Jag kan ingenting om marknadsföring eller Internet och dess resurser och dessutom väldigt lite datorkunskap. Är detta något jag kan starta med ändå?

Självklart, du har samma möjlighet som alla andra. En del behöver mindre än 1 vecka och andra längre tid. Men är du motiverad och har ett stort engagemang, så är du uppe och marknadsför inom 1-3 mån.

Du kommer få utbildning - coaching-träning-support av proffs

Tänk som en vinnare - Våga kopiera de som redan har framgång- Du kommer ´bli en super entreprenör
Vill du komma närmare att starta din egen verksamhet på Internet och jobba hemifrån och styra din egen tid och jobba var du vill bara du har dator och Internet uppkoppling så ska du gå in och göra en intresseanmälan
på vår hemsida: http://www.work-at-topmarketing.com/?t=JobbaHemifrånSeriöst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar