onsdag 3 augusti 2011

Att arbeta hemifrån är mångas dröm

Det kan också vara en dröm som lätt kan gå i krash

Argumenten är oftast:


- Jag vill tjäna mer pengar
- Jag vill kunna styra över mig själv och inte arbeta för någon annan
- Jag vill ha mer tid över till familjen:



Men även dessa argument hörs ofta:
  • Jag vill komma ifrån mitt jobb
  • Jag vill slippa att sitta i köer till och från jobbet
  • Jag vill bli rik
  • Jag vill utvecklas som person
  • Jag har alltid velat bli min egen
  • Jag vill jobba med det jag tror på
  • Jag vill lära mig hur de rika gör för att tjäna pengar

Alla dessa drivkrafter är viktiga för att människor ska börja leta efter något annat, oftast letar man på Internet.
Vi har tusentals personer som varje månad besöker våra webbsidor och vi vet ganska väl hur funderingarna går. Vi har dessutom själva varit i exakt samma situation, letande efter något annat på Internet.
Inte alla är mogna att starta eget men många drömmer om det. Många har helt orealistiska förväntningar. Här kommer några kommentarer.
  • Jag vill tjäna 300 000 kr i månaden men jag vill inte arbeta med det mer än några timmar i veckan.
  • Jag vill tjäna 150 000 kr i månaden, men jag vill inte satsa en krona för att nå dit.
  • Jag vill tjäna massor med pengar och det ska gå automatiskt.
  • Tala om för mig hur jag ska tjäna pengar, men jag berättar inte vem jag är.
  • Allt är bara bluff och båg, det är ingen idé ens att titta igenom vad ni skriver. Alla bara luras.
  • Jag vill inte prata med nån, kan jag tjäna pengar ändå?

Vi gjorde så här:

  • Vi bestämde oss för att göra ALLT för att lyckas.
  • Vi letade efter det absolut bästa systemet som fanns tillgängligt.
  • Vi bestämde oss för att det skulle gå att arbeta med över Internet.
  • Vi letade upp de bästa internetmarknadsförarna som kunde hjälp oss till framgång.
  • Vi satte upp höga mål.
  • Vi arbetade stenhårt under mer än 90 dagar för att skapa resultat.

Vad tror ni hände?

  • Resultaten kom och framgången har blivit en verklighet.
  • Från att vara i en hopplös ekonomisk situation, till att kunna resa och leva vårt liv efter våra premisser och önskemål
  • När vi jobbar har vi disciplin och bestämmer också att det ska jobbas 2-3 timmar per dag- vilket har visat enormt mycket resultat
  • Vårt barn behöver inte vara på förskolan så långa dagar , vilket känns också enormt bra
  • Vi behöver inte stiga upp så tidigt utan kan ta det lugnt på morgonen. Idag har vi helt enkelt ett friare liv och bestämmer helt över vår egen tid

Vi säger inte detta för att skryta utan för att inspirera andra att de kan göra likadant!

Vill du veta mer hur DU kan lyckas

Klicka här - > http://www.work-at-topmarketing.com?t=JobbaHemifrånSeriöst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar