fredag 1 november 2013

Designa din framtid... Arbeta hemifrån och endast via Internet

Hej och välkommen

Plötsligt är vi inne November månad. Dagarna bara går i ett raket tempo

Det gäller verkligen stanna upp och vara närvarande och förverkliga sina visioner och inte bara tänka jag gör det det sen

Vem kommer säga åh vad bra att du väntade 10 år med att skapa din drömtillvaro
Nej det är nu det gäller. Om tio år vet vi inte alls hur det ser ut. Vi kan inte ens föreställa oss det

Vår kära släkting tog sitt körkort idag, även om hon över 30. Hon hade bestämt sig och ville verkligen inte bli en av dem som är utan körkort .Med vilja och målmedvetenhet kommer man hur långt som helst. Det gäller bara se sin vision och att den har redan förverkligats. Och tänka varje dag när man stiger upp, att jag arbeta framåt för min vision ska förverkligas , alltså att jag gör det här för att det kommer bli bra och jag får det resultat jag drömt om.

Designa din framtid

Arbeta med SFM & DEA affärssystem

Jobba hemifrån och endast via Internet


Stämmer en eller flera följande meningar in på dig nedan?
Då är vi rätt för dig!



Jag vill inte:
…arbeta för någon annan.
…göra någon annan rik.
…att någon annan ska bestämma över mig.
…leva från löneutbetalning till löneutbetalning.
…vara rädd för att pengarna inte räcker till varje månad.


Jag vill:
…ersätta min nuvarande inkomst genom att arbeta hemifrån eller var jag vill med min dator.
…skapa en inkomst på internet då jag idag är arbetslös och hittar inget jobb.
…bygga en stabil passiv inkomst och smarta placeringar på sikt som i sin tur genererar ytterligare passiv inkomst.
…vara min egen chef med mer frihet och flexibilitet där jag kan umgås mer med min familj och nära & kära.
…starta en business samtidigt som jag redan har ett jobb eller företag.
…bli en internet entreprenör på heltid och skapa mitt levebröd med endast min dator som verktyg.
…starta min egen business men vill ha ett enklare och billigare alternativ än tex traditionell franchise eller företagande.
…ha möjligheten till att kunna resa runt i världen när jag vill.
…umgås med likasinnade människor som strävar efter samma sak som jag.
…ha steg för steg utbildning så jag kan lära mig fort.
…gå i pension tidigare och inte oroa mig för pengar.

Få svensk info via svenska SFM & DEA Konsulter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar