tisdag 12 februari 2013

Friheten som vi aldrig skulle vilja byta bort idag

Hej igen! Hoppas du har det bra

Vi sitter här och tänker tillbaka om hur det hela började
Åren går, men kommer ihåg detta som igår

Vi var i behov av bättre ekonomi och detta var våren 2011. Det började med att vi hade bestämt oss att vi ville jobba bara via Internet. Och eftersom vi hade jobbat med MLM så ville vi hitta något som gav mer kvalité och inte skulle ta så lång tid att bygga upp en verksamhet av. Och där man inte behövde jaga kunder utan kunderna kom till oss istället.

Plötsligt en dag satt vi som vanligt på Facebook och råkade se annons på sidan. Och där stod, sliter du i MLM? Söker du bättre ekonomi? Och på den vägen blev det. Vi anmälde oss och fick e-mail information och det var en norska som presenterade sitt konceptet. Det lät ju jätte bra tycket vi. Men där var en hake att vi tyckte ibland det var svårt att förstå alla norska ord. Så vi började leta efter svenskar som kunde jobba med konceptet och på den vägen blev det då våra mentorer som vi än idag har samarbete med, visade exakt hur vi skulle göra för att driva verksamheten framåt. Idag är evigt tacksamma för att de finns där för oss när vi behöver stöd att jobba framgångsrikt. Det har blivit en del resor och nu kan vi lägga upp arbetet hur vi vill och jobba var vi vill och när vi vill. Och vill vi bara jobba  2 timmar en dag så lägger vi upp 4 timmar en annan dag. Heltid blir det aldrig och vilken frihet som vi aldrig skulle vilja byta bort idag.






















 Stämmer detta in på dig?

Jag vill: 

…vara min egen chef med mer frihet och flexibilitet där jag kan umgås mer med min familj och nära & kära.

…starta en business samtidigt som jag redan har ett jobb eller företag.


…bli en internet entreprenör på heltid och skapa mitt levebröd med endast min dator som verktyg.


…starta min egen business men vill ha ett enklare och billigare alternativ än tex traditionell franchise eller företagande.


…ha möjligheten till att kunna resa runt i världen när jag vill.


…umgås med likasinnade människor som strävar efter samma sak som jag.


…ha steg för steg utbildning så jag kan lära mig fort.


…gå i pension tidigare och inte oroa mig för pengar



Vill du ha mer svensk information om konceptet och lyssna till våra business partners och mentorer?

 ==>MER INFORMATION HÄR!!<===




Ha en fortsatt bra dag!

Ulf & Marjukka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar